maanantai 9. helmikuuta 2015

Arvonnan voittaja!

Rafflecopter on arponut arvonnan voittajan! Tiivistetään jännitystä....jaarituksella :D

Vuosi blogin parissa on ollut antoisa :) Kehitystä on tapahtunut hitaasti mutta varmasti. Minulla näyttäisi olevan 49 lukijaa bloggerin kautta ja 4 blogluvinin kautta. Lisäksi Instassa minulla on 97 seuraajaa! Näin ollen äitipuoleni ei jäänyt ainoaksi lukijakseni! :'D

Blogin ulkoasu on kokenut huomattavan parannukset kuten myös kuvien laatu. Kehitettävää on kuitenkin vielä reilusti. Uskon myös lakkauksieni olevan (jonkin verran) laadukkaampia kuin vuosi sitten. Olen herännyt huomaamaan, kuinka paljon kauniimmilta siistityt kynnet näyttävät! Laiskuus vie silti joskus voiton, heh :P Tänä vuonna panostan laatuun. Haluan silti esitellä myös epäonnistuneet lakkaukset, koska se on realistista kynsihörhön arkea.

Olen lukenut ja koonnut talteen kaiken arvonnan aikana saadun palautteen, säilytän kommentejanne aarteinani. Kiitos siitä <3 ^^! Joitakin kysymyksiä sain, joihin pyrin vastaamaan kevään aikana omissa postauksissaan! Mutta nyt siihen voittajaan!

Ja voittaja on... WAFER!! Onnittelut :)


Olen jo lähettänyt palkinnon voittajalle.


Haluan kiittää kaikkia, jotka lukevat ja kommentoivat blogiani! Teidän ansiostanne tämäkin blogi on saavuttanut ensimmäisen ikävuotensa. 

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi! :)