sunnuntai 7. syyskuuta 2014

Maniswap Maijun kanssa!

Woopwoop! Nyt on hymy kaivettu pyllystä (kiitos mukavista kommenteista :3) ja päästy myös maniswappailemaan! :) Mint! -blogin Maiju valitteli orastavaa ideapulaa, joten ehdotin maniswappia. Pohdiskelin pitkään minkä lakkauksen kopioisin. Ihania meriaiheisia kynsiä oli tarjolla, mutta mulla ei ollut tarvittavia siirtokuvia ja simpukoita. 

                                          
Niimpä päädyin näihin hieman riskialttiisiin kynsiin. Mun versiosta tuli tällainen:


Kaverilta pöllin lainasin saman lakan kuin mitä Maiju oli käyttänyt eli Rimmelin Peppermintin. Mutta koska kaveruus on vastavuoroista niin lupaan tehdä hänelle kynsiä :3. Lakkasin kaikkiin kynsiin alle kerroksen OPIn Put a coat on! -aluslakkaa, jonka päälle tein vesimarmoroinnit Peppermintillä ja YSL 603. Ja marmoroinnithan onnistuivat ihan mukavasti! :) Muihin kynsiin tein liukuvärjäyksen samoilla lakoilla. Lopuksi vielä kiinnitin päällyslakalla timantit ja olin tyytyväinen lopputulokseen!



Mulla toi Peppermint näyttää kyllä jotenkin harmaammalta kuin mitä Maijun kynsillä, mutta johtunee valaistuksesta? Tuota pienempiä timantteja en omista niin saivat nyt kelvata. Olen kuitenkin tosi tyytyväinen näihin! :) Vai sanoinko ton jo... 

Muiden kynsibloggaajien kanssa on tosi mukavaa tehdä yhteistyötä! :) Rohkeasti saa laittaa viestiä, jos jonkinlainen yhteistyöidea on! Maijun maniswap osuuden voit käydä kurkkimassa täältä!


Luv,
Johanna xx

2 kommenttia:

  1. Vähänkö oot Johanna onnistunut hyvin!! Lakkaukset on käytännössä ihan samanlaiset kun mun tekemät, vautsi! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :)) <3 Tosi hyvin onnistuneet kopioinnit molemmin puolin!

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)