perjantai 2. toukokuuta 2014

Unenomaiset liukukolmiokynnet

Heippa vaan kaikki!

Mun oli tarkoitus hemmotella kynsiäni lakattomalla viikolla, mutta sitten viikonloppuna näin unta, jossa minulla oli tällaiset kynnet. Itseasiassa kyseiset kynnet muistuttavat Passion for Nails Suvin unessa näkemiä kynsiä (täällä) vähän pidemmälle vietynä. Olen siinä uskossa, että olen keksinyt tän lakkauksen itse, koska en oo ennen tällaisia nähnyt mutta mistäs mä tiiän... :D



Mulla oli kolme eri värikolmikko vaihtoehtoa, joista valitsin etumaisena olevat. Uskoin niistä tulevan paras liuku. Käytin ebaystä tilaamaani sieni systeemiä ensimmäistä kertaa ja hyvin toimi. Ton Classics valkoisen jouduin kyllä heittämään pois, koska se oli niin pahasti paakkuina ja sen sijaan käytiin YSL valkoista.



Ensimmäisestä liusta tuli onnistunut, se olisi noin pelkästäänkin ollut hieno! :)


Teippasin sitten kynteen kolmiot, jotka liukuvärjäsin vastakkaiseen suuntaan. Käytin ihan tavallista läpinäkyvää teippiä.


Näistä tuli mun mielestä tosi epätavalliset. Jotenki terävän näköiset :D Mutta tykkäsin! 

Tän postauksen julkaisussa kesti kyllä tosi kauan... Olin taas Helsingin kämpällä viettämässä vappua, eikä siellä edelleenkään oikeen toimi netti. Että sori hiljaisuus!

Luv,
Johanna xx

4 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! :)