sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Ihmelaatikko ja ostoksia

Nyt oli taas aika poistaa lakkoja, ja pääsin kokeilemaan Gina Tricotista ostamaani kynsilakanpoisto "laatikkoa". Se maksoi 5,95€, ja minun oli aivan pakko ostaa se, koska vihaan pumpulilapulla kynsien jynssäämistä ihan hirveästi.


Kuten kuvasta näkyy, oli mun etusormen kynsi lohjennut vappuna :( Harmitti kauheesti, koska vihdoin mulla oli taas täydellisen pituiset kynnet. Puuteripurkin kannet on vaarallisia... ;( Mulla pysyy lakat kyllä tosi kauan :O Enkä edes laita päälilakkaa yleensä. 


Tän laatikon käyttö vähensi huomattavasti ärsytystä. Kun tunkee sormensa tonne vaahtomuovin sekaan, ei sormeen jäävistä minihöttökarvoista ole tietoakaan. Poistin lakat ulkona, koska kaikki kemikaalihuurut epäilyttää mua, mutta se lievä haju, jonka haistoin oli jotenkin simainen :O. Laskeskelin, että nämä monikerroksiset lakkaukset lähtivät noin seitsemällä 360' pyöräytyksellä. En ottanut aikaa, mutta oletan että kaiken kaikkiaan poistamiseen olisi mennyt vain 5 minuuttia. Suosittelen kaikille hermojen säästämiseksi! Yritän laskea, kuinka moneen poistoon yksi tällainen purkki riittää.


Ehdin juuri ja juuri käydä ottamassa ostoksistani kuvat ennen kuin alkoi ukkostaa. Yes Lovelta ostin sinistä glitteriä, jonka ajattelin sopivan kevätjuhlamekkooni, sekä C11 lakan. Kicksissä olin aiemmin nähnyt tämä Viva la Divan 157 Moonlight Ladyn, joka minun oli sitten pakko ostaa, kun huomasin Kampissa Kicksin. Se oli jo aika hintava, yli 6€, mutta sopii kaikkiin mun bilevaatteisiin. 

Cutie Jewelriesin Anni laittoi mulle juuri tilausta ebayihin, josta pitäisi tulla upeita water decalseja, odotan innolla! ^^,

Luv,
Johanna xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)