tiistai 1. huhtikuuta 2014

Kesän matkat

Moi!

Nyt olen sitten työleski :( Kun poikaystäväni on töissä päivittäin kuuteen, minulla on enemmän aikaa bloggailla. Kesä on kovaa vauhtia tulossa, vaikka tänään satoikin vähän lunta. Mitäs mä teen kesällä kun kaikki on töissä? :O

Plan nro 1:
Muutan unirytmiä niin, että olen hereillä 18-10. Näin voin seurata futiksen MM-kisoja livenä ja viettää aikaa ihmisten kanssa töiden jälkeen. Kesällähän on valoisaa yölläkin :) Heinäkuun voin sitten lukea bilsan ylppäreihin. Voisin ajaa myös sen prätkäkortin loppuun...

Plan nro 2:
Saan töitä. (never gonna happen)

Plan nro 3:
Matkustan yksin ympäri Eurooppaa ja punkkaan tuttujen lattioilla. Ensin Englanti ja Nottingham.


Robin Hood

Sitten Belgia ja Brysseli.

Grand Place
Ranska ja Pariisi.

Louxembourgin puisto
Ranska ja Lyon.


Viimeisenä Alpit (Ranska ja Sveitsi).


Saa nähdä mikä näistä suunnitelmista toteutuu (todennäköisesti ensimmäinen...) Vielä pitäisi alkaa kyselemään tutuilta, jos he jaksaisivat majoittaa mua. Ainakin tonne Englantiin olen menossa. Kymmenen viikkoa on niin pitkä aika!!

Luv,
Johanna xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)