keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Haaste

Sain haasteen Worst Part Is Over -blogin Kukalta. Mun eka haaste ja tää on ihan hauska 
tehä :)


- Kerro 11 paljastusta itsestäsi
- Vastaa haastajan 11 kysymykseen
- Keksi 11 kysymystä haastetuille
- Valitse 11 bloggaajaa, jolla on mielellään alle 200 lukijaa
- Kerro ketkä olet haastanut ja linkitä heidät
- Ei takaisin haastamista

Suuret paljastukseni:
  1. Olen puoliksi britti. Isäni ei ole asunut meillä kuitenkaan 14 vuoteen, joten englannin aksenttini on hassu yhdistelmä suomalaista ja brittiaksenttia.
  2. En ole koskaan juonut alkoholia, en edes maistanut. Ehkä sitten loppuvuodesta kun olen 18.
  3. Pienenä minulla oli neljä hiirtä, joista yhdeltä katosi korvat.
  4. Halusin pienenä miljonääriksi, joten tavoitteeni on aina ollut kauppis. Sitten kävin siellä tutustumassa ja ei varmaan oo mitään tylsempää...
  5. Pakenin juuri ampiaista matikan tunnilta enkä enää kehtaa/uskalla mennä takaisin... x)
  6. En tykkää syödä/juoda mitään, missä on möykkyjä. Siis jugurtit, mehut, kiisselit yms...
  7. Keskiarvoni ysin päätteeksi oli joku 9,7. En kuitenkaan lue kokeisiin (vieläkään) kuin viimeisenä iltana.
  8. Haluaisin mennä naimisiin rannalla, jolla on palmuja. 
  9. Olen ollut poikaystäväni kanssa lähes 2,5 vuotta.
  10. Kymmenen vuotiaana olin hulluna Harry Pottereihin.
  11. Kannatan Bayern München -jalkapallojoukkuetta. Ala-asteella jäin kiinni pussaamasta pulpettini alakanteen liimattua Bastian Schweinsteigerin kuvaa välitunnilla. :D
Vastaukset Kukan kysymyksiin:
  1. Lävistyksiä/tatuointeja? Minulla on korvakorut :D Niidenkin ottamista jännitin vielä 13-vuotiaana. Halusin viime kesänä napakorun, mutta poikaystävän ja iskän mielestä se on liian huoramaista :D Tatuointeja ei ole, mutta joku pieni nilkassa voisi olla kiva. Poikaystävä on niitäkin vastaan.
  2. Harrastuksia? Kynsijuttujen lisäksi harrastan sulkapalloa. Pelaan seurassa kolme kertaa viikossa. Olen kuitenkin kilparyhmän paskimpia pelaajia :)
  3. Mistä blogin nimi? Olen tosi huono keksimään otsikoita ja nimiä.. Drops of a dream -nimitys tuli vaan ihan hatusta, kun jotain piti nopeasti keksiä. Ajattelin sen tulevan kynsilakkapisaroista ja silloin minulla oli myös hirveä tee buumi käynnissä :D
  4. Asuisitko kaupungissa vai maalla mieluummin? Haluaisin muuttaa opiskelujen ajaksi kaupunkiin. Sitten kun minulla on perhe, haluaisin kuitenkin takaisin sellaiseen puoli maalaiseen puoli kaupunkilaiseen kylään, jossa olen aina asunut.
  5. Mitä tekisit lottovoitolla? Jos voittaisin lotossa, matkustaisin jonnekin unelmakohteeseen. Ostaisin myös poikaystävälleni hienon urheiluauton, joka on tietysti ekologinen malli ;) Haluaisin tehdä rahoilla myös jotain hyvää.
  6. Miten rentoudut? Rentoudun aika huonosti... Oon aina ihan stresseissä. Mutta yleensä esimerkiksi lastenohjelmien (joissa ei ole vinkuvia ääniä hahmoilla) katselu tai poikaystävän kanssa makoilu rentouttaa :)
  7. Mistä luopuisit: kännykkä, tietokone, tv? Voisin luopua televisiosta, mutta en koneesta enkä ainakaan kännykästä!
  8. Lempiaineesi peruskoulussa?  Varmaan biologia, ranska ja matikka :D
  9. Milloin kävit viimeksi leffassa ja mitä katsoit? Kävin pääsiäislomalla katsomassa kaksi elokuvaa: Rio 2 ja Need for Speed
  10. Osaatko soittaa jotain soitinta, mitä? Osaan periaatteessa soittaa pianoa ja kannelta, mutta taidot on varmaan aika pahasti unohtuneet.
  11. Kissa- vai koiraihminen? En oikeastaan tykkää koirista enkä kissoista. Pienet koirat ovat ihan söpöjä :)

Haastan vain kolme, koska en keksi muita joita ei ehkä vielä ole haastettu...
  1. Saldag- Saldag's nailventures
  2. Solja- Naked nails
  3. Kata- Unelmia Kynsillä
Kysymyksiä haastetuille:

  1. Mikä on lempivärisi?
  2. Unelma-ammattisi?
  3. Unelmien matkakohde?
  4. Millainen on täydellinen mies (/nainen), mistä voisit tinkiä?
  5. Mitä et koskaan ostaisi?
  6. Uskaltaisitko pitää käärmettä kädellä?
  7. Millaisen perheen haluaisit?
  8. Tekokynnet vs luonnonkynnet?
  9. Kolme sinulle tärkeää biisiä, miksi?
  10. Aine, jossa olit huonoin koulussa?
  11. Onko blogisi menestynyt odotustesi mukaisesti?
Ainakin hypäri/ampparin pakoilu sujui mukavasti :D

Luv,
Johanna xx

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! :)