maanantai 24. maaliskuuta 2014

Vihdoin prätkä esille! (ja kynsille)


 WOOOOO!

Se tunne kun pääsee pitkän talven jälkeen takaisin prätkän päälle! 


Tollanen on mun "lammas" :D

Niimpä inspiroiduin lakkaamaan mun kynnet prätkäteemaisiksi.

Toi oranssi päätti sitten muuttuu paljon keltasemmaks näis kuvis...
 Tosiaan väänsin noita ruutuja vaik kuinka kauan ja liukuvärjäsin ton auringonlaskun. Prätkästäki tuli ihan hieno, kun miettii mun piirrustustaitojen puutteita :)


Käytin Models ownin oranssia ja Natural colletionin punaista (red robin). Lisäksi sain yheltä mun tärkeeltä kaverilta keltaisen, joka on paljon parempi kuin se mun vanha. :)
Tossa myös kirpputorilöydöt, jotka äiti toi mukanaan varmuuden vuoksi :D

Vasempaa käytin liukuvärjäyksessä ja sain sen kaverilta :)


Vihdoin on myös mun tän kevään kirjotukset ohi! Innostuin tossa eilen akryylilakkauksesta, kun välttelin lukemista Youtubessa :D Että heti kun saan sellaisia käsiini, laitan postausta!

Luv,
Johanna xx








2 kommenttia:

  1. Sairaanhienot!! Vähänkö noissa ruutulipuissa on varmaan ollut hommaa!

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos! ^^, Oli kyllä tosi harmi poistaa lakat tänään tosta peukalosta, kun oli käyttänyt siihen niin paljon aikaa... Mutta nyt on jo uutta hienoo kynsillä! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)