sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Talvinen mutta välimerellinen


Olin pitkään ajatellut, että minun pitäisi kokeilla lakata erään mallin mukaiset kynnet. Nyt sain sen sitten vihdoin aikaan. Luulen, että tällä kertaa vähemmän olisi ollut enemmän...


Lakkaus ennen koristeluja

Käytin IsaDoran Sugar crush lakkaa (126 Sky Crush), KIKOn (340) lakkaa koristeluun ja sitten jotain ihan ikivanhaa lakkaa, jonka merkistä ei ole hajuakaan, kynnen tyveen. Tämä viimeksi mainittu lakka oli muistaakseni lempilakkani 6-vuotiaana, lakkasin aina siniset kynnet :). Muutenkin olen koskaan heittänyt vain pari lakkaa pois, ja kovettuneita on n. 7 tallessakin. Eli hyvin on kestäneet!



Näistä koristeluista ei tullut mielestäni kauhean onnistuneet. Spiraaliin olisi pitänyt saada lisää kierroksia, eikä ne oikeastaan näy tolla värillä, Näyttää ehkä vähän sotkuiselta... Jotenki noista koukeroista tulee mieleen Kreikka tai Egypti.  Välivaiheessa toi oli kyllä hieno :)

Luv,
Johanna xx

2 kommenttia:

  1. Ha mulla on ihan sama mysteeri lakka ! :D Itse lakkasin sillä 7v kolme vuotiaan siskoni kynsiä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeesti? :D toi on joko mun brittiläiseltä isoäidiltä, joka opetti mut rakastamaan sinisiä kynsiä, tai sitten se tuli joululahjana sellasessa tuubissa muitten pikkulakkojen kanssa :) hyvä etten oo ainoo jolla on ikivanhoja lakkoja vielä käytössä x)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)